Najczęściej zadawane pytania:
Tak! Dzięki opcji współdzielonego koszyka, Twoje projekty stworzone za pomocą aplikacji możesz zamówić również na stronie uwolnijkolory.pl i odwrotnie! Pamiętaj jednak, że nie możesz w ten sposób edytować projektów, a tylko je zamówić i opłacić.
Tak! Kody promocyjne dostępne w aplikacji możesz również wykorzystać na stronie uwolnijkolory.pl. Opcja ta działa w obie strony! Chyba że warunki promocji stanowią inaczej.
To nic trudnego. Wystarczy, że skopiujesz wybrane zamówienie z historii Twoich zamówień, naniesiesz ewentualne zmiany i gotowe! Kliknij “zamów” i czekaj na swój wymarzony fotoprodukt!
Nasze fotoprodukty oferujemy jedynie w formie wysyłkowej, nie udostępniamy odbioru osobistego. Ale niczym się nie przejmuj - dokładamy wszelkich starań, by Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej!
Odbitki zamówione przez edytor: zamówione i opłacone zostają usunięte po 60 dniach od daty opłacenia koszyka; zamówione i nieopłacone zostają usunięte po 90 dniach od daty zamówienia koszyka; dodane do koszyka, ale niezamówione zostają usunięte po 90 dniach od daty ostatniego zapisu lub automatycznego zapisu projektu. Pozostałe produkty zamawiane poprzez edytor: zamówione i opłacone zostają usunięte po 400 dniach od daty opłacenia koszyka; zamówione i nieopłacone zostają usunięte po 90 dniach od daty zamówienia koszyka; dodane do koszyka, ale niezamówione zostają usunięte po 90 dniach od daty ostatniego zapisu lub automatycznego zapisu projektu. Zanim jednak usuniemy Twoje projekty, otrzymasz od nas odpowiednio wcześnie informację mailową o tym.
Jeśli jest to niezamówiony projekt w koszyku - po prostu wejdź w edycję projektu i zapisz jakąkolwiek zmianę. Zaczniemy wtedy odliczanie od nowa.
Jeśli projekt był już zamówiony, znajdziesz go w historii zamówień. Możesz go skopiować z historii do koszyka - wtedy staje się nowym niezamowionym projektem, więc patrz punkt wyżej.
Wierzymy, że jest to przemyślana decyzja, dlatego proces usunięcia konta jest bardzo prosty. Wystarczy, że wejdziesz w Mój Profil i wybierzesz opcję Usuń Konto.
Z uwagi na automatyczny proces realizacji zamówień, nie ma możliwości łączenia zamówień składanych w osobnych koszykach. Pamiętaj jednak, że do koszyka możesz dodawać kolejne produkty i projekty - bez limitów!
Nie zapomnij o tym, że Twoje koszyki po zamówieniu nie mogą być modyfikowane/ rozdzielane/ łączone z innymi zamówieniami.
Twoje projekty są przechowywane na naszych serwerach przez określony czas. Po jego upłynięciu zostaną one usunięte i proces ten jest nieodwracalny.
Wszystkie nasze fotokubki mogą być używane w kuchenkach mikrofalowych.
Nie polecamy jednak mycia fotokubków w zmywarce. Wielokrotne powtarzanie tej czynności naraża wydruk na zniszczenie i pozbawia kubek połysku.
W przypadku jakichkolwiek problemów z płatnością zalecamy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymasz w wiadomości mailowej.
Do realizacji Twojego zamówienia przystąpimy po dokonaniu płatności za zamówienie. Za zamówienie możesz zapłacić elektronicznie:
- kartą płatniczą,
- przelewem natychmiastowym,
- BLIKiem.
Płatności elektroniczne obsługiwane są przez PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000347935, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 5 476 300,00 zł, wpłaconym w całości.
W przypadku wystąpienia problemów z obsługą płatności – niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi – reklamacje kieruj mailowo lub telefonicznie do PayPro – formularz kontaktowy: https://www.przelewy24.pl/pomoc; numer telefonu: +48616429344; numer fax: +48 616429031; adres email: serwis@przelewy24.pl; adres korespondencyjny: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska; bezpośrednio w siedzibie PayPro lub w jednostkach organizacyjnych PayPro prowadzących obsługę klientów.
Biuro Obsługi Klienta: +48 17 2755 296
Mail: bok@uwolnijkolory.pl