Reklamacje
Reklamacje w Uwolnijkolory
Reklamacja fotopamiątek
Każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie i sposób jego rozwiązania będzie zależny od rodzaju zgłoszonej wady. Nasz opiekun reklamacji dobierze najlepszy sposób postępowania i wyjaśni Ci dalszy przebieg procesu reklamacyjnego.
Na każde zgłoszenie odpowiadamy w ciągu jednego dnia roboczego.
Pamiętaj, że uszkodzenia w transporcie mają nieco odmienny charakter i w razie ich wystąpienia, należy przy odbiorze sporządzić protokół szkody. Zrób to w obecności kuriera, na panelu paczkomatu lub w punkcie odbioru (paczka w ruchu, odbiór na poczcie). Taki protokół wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu oraz uszkodzonego opakowania prześlij do nas za pomocą powyższego formularza.
Wierzymy, że Twoja reklamacja zakończy się pomyślnie i z radością złożysz kolejne zamówienie.
Więcej szczegółów na temat procesu reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie CZYTAJ REGULAMIN