Reklamacje

Reklamacje w Uwolnijkolory

Każdego dnia dokładamy starań, by Twoje fotopamiątki dotarły do Ciebie dokładnie takie, jakie zamówiłeś. By były najwyższej jakości, starannie i dokładnie wykonane.
Jeśli jednak znalazłeś wadę, która umknęła naszym oczom, możesz złożyć reklamację poprzez poniższy formularz, a my dołożymy starań, by jak najszybciej rozwiązać problem.
Dodaj załączniki
CAPTCHA
Pytanie antyspamowe
7 + 8 =

Reklamacja fotopamiątek

Każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie i sposób jego rozwiązania będzie zależny od rodzaju zgłoszonej wady. Nasz opiekun reklamacji dobierze najlepszy sposób postępowania i wyjaśni Ci dalszy przebieg procesu reklamacyjnego.

Na każde zgłoszenie odpowiadamy w ciągu jednego dnia roboczego.

Pamiętaj, że uszkodzenia w transporcie mają nieco odmienny charakter i w razie ich wystąpienia, należy przy odbiorze sporządzić protokół szkody. Zrób to w obecności kuriera, na panelu paczkomatu lub w punkcie odbioru (paczka w ruchu, odbiór na poczcie). Taki protokół wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu oraz uszkodzonego opakowania prześlij do nas za pomocą powyższego formularza.

Wierzymy, że Twoja reklamacja zakończy się pomyślnie i z radością złożysz kolejne zamówienie.

Więcej szczegółów na temat procesu reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie CZYTAJ REGULAMIN

Top